ratowanie starego monitora CRT

Autor: Jacek <jacekb_at_inetia.pl>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 22:40:47 MET DST

Witam!
Chyba z wieku strasznie ściemniał obraz na starym CRT. Regulacja OSD nic nie
daje. Wiem, że ATI dysponuje CCC, w którym można również zmienić parametry
monitora jak jasność, kontrast itd. Ale na kompie, który obsługuje ten
monitor jest karta GeForce 2 MX400. Czy w sterownikach Nvidii np. 93.71 jest
mozliwość zmiany parametrów monitora o których pisałem wyżej?
Niestety ten komp jest ode mnie 120 km i niestety na odległość nic nie
zrobię. A do rodzinnej wizyty chciałbym być przygotowany.
A może Nvidia ma jakiś inny program do ustawiania parametrów monitora
współpracującego z jej kartami?
Byłbym wdzięczny za podpowiedzi.
Jacek