Jaka obudowa USB na dysk 3.5"?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 22:47:06 MET DST

Poszukuje obudowy USB na dysk SATA 3.5".
Co musi miec?
Sensowny transfer (20-30MB/s), zapewniac dobra zywotnosc dysku (zeby sie
chopak nie ugotowal) i moze jeszcze byc ladna? :-)

Ta mi sie b. podoba:
http://www.allegro.pl/item407413268_obudowa_3_5_usb_do1024gb_sata_ata_chlodzenie.html
ale niestety zdaje sobie sprawe, ze wyglad to nie wszytko, a firma ma
nazwe przypominajaca Krzek-Krzak wiec nachodza mnie rozne watpliwosci ;-)

Z kolei jak widze jak dyski sa czasme pozamykane w Wellandach to mi sie
przykro robi, ze sie tak tam gotuja (przynajmniej mam takie wrazenie, bo u
mnie nad kazdym dyskiem w komputerze obraca sie 12cm wiatrak...). A
wymieniona ma choc jakis wiatraczek-bzdzidelko. Pytanie jak transfer?

Chetnie widzialbym tez jakas obudowy z RJ-45, to juz co prawda inna polka
cenowa, ale gdyby np. wyciagala ~10MB/s przez LAN to moglbym sie
zastanowic (Wellandy demonami predkosci przez LAN to nie sa...).
Troche usilowalem googlac, ale mam wrazenie, ze ludziom bardziej wpadly w
oko dyski 2.5" niz ich wiekszy kuzyni.

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327