Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 13:54:48 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:g6js26$6t7$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości
>
> Przecież może na raz wypakowywać kilka archiwów (u mnie średnio lecą 3 na
> raz).
Pewnie, ale na wypakowywaniu archiwów chyba nie kończy się zastosowanie
komputera. Zabawne jest to powtarzanie marketingowego bełkotu i jeszcze
wymyślaniu własnych opowieści o rzekomych zaletach wielordzeniowości.
Skądinąd wiadomo, że to technologiczna klęska. Przecież bardziej efektywny
byłby jeden rdzeń z sumaryczną częstotliwością czy wydajnością kilku gdyby
tylko producentom chciało się wydać trochę kasy na zmianę technologii i
przezbrojenie fabryk. Póki co taniej wychodzi dęcie w propagandę, więc mamy
to co mamy.