Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 14:15:10 MET DST

MC wrote:
> Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Pewnie, ale na wypakowywaniu archiwów chyba nie kończy się zastosowanie
> komputera.

ale jesli ktos ma szyfrowanie truecryptem to od wersji 6a korzysta z
potegi kazdego rdzenia. oznacza to, ze na laptopie 2rdzeniowym komfort
jest znacznie wiekszy. a wiadomo - laptopy kradna, a dane czasem sa
cenniejsze niz marne 4k

> Zabawne jest to powtarzanie marketingowego bełkotu i jeszcze
> wymyślaniu własnych opowieści o rzekomych zaletach wielordzeniowości.

szyfrowanie, obróbka audio/video, gry komputerowe (nie pamietam jaka,
ale ostatnio podczas ladowania gra napisala m.in. "2 CPU detected".

> Skądinąd wiadomo, że to technologiczna klęska. Przecież bardziej
> efektywny byłby jeden rdzeń z sumaryczną częstotliwością czy wydajnością

polecam wrocic sie na wyklady z informatyki, rok pierwszy.

> kilku gdyby tylko producentom chciało się wydać trochę kasy na zmianę
> technologii i przezbrojenie fabryk. Póki co taniej wychodzi dęcie w
> propagandę, więc mamy to co mamy.

mamy postep, a reklama to tylko po to, zeby ci co nei potrzebuja duzej
mocy poczuli, ze jej potrzebujÄ… ;)