Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 13:53:21 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal (newsy)"
>JA tez, szykuje sie jednak na 4 rdzenie. Jednak Adobe Premiere nawet
>Elemnts smiga duzo lepiej... :)

Tak, ale to, mam wrażenie, możesz opędzić mniejszą liczbą szybszych
rdzeni. A ja równoczesnego grania i oglądania filmu nie dam rady.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Don't  panic! Your kernel doesn't like to be
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. second best(filu)