Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 11:25:42 MET DST

> Bo po co pisać o czymś, czego producenci pewnie nie zechcą
> wypuszczać za wcześnie, bo jeszcze im się czterordzeniowe
> modele nie zwróciły?

ciemne bydlo kupi i tak te 16 rdzeniowce zeby na nich w biurach
pisac dokumenty i emaile a w wolnych chwilach ogladac www...
strzelam, ale pewnie z 2-3% uzytkownikow umie wykorzystac
te dodatkowe rdzenie, reszta siedzi na jednym (system i soft)
i narzeka ze "komuter im sie muli, chociaz nowy" :-)

Zz