Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 12:33:56 MET DST
Message-ID: <g6k7ak$bjl$3@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

maX pisze:
> Nowe gry już korzystają z 4 rdzeni ("Lost Planet", "Alan Wake", engine
> "Unreal 3"). A to głównie gracze są odbiorcami najszybszych CPU.

1) *Na ile* korzystają faktycznie?

2) Nie wiem. Może na rynku konsumenckim, ale w ogólniejszym
    rozeznaniu pewnie środowiska obliczeniowe nie są do pomi-
    nięcia. Ja na przykład tego posta piszę z maszyny z Core
    2 Quad, ale gier tu nie uruchamiam, bo komputer służy do
    tworzenia równoległych aplikacji obliczeniowych.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Mon Jul 28 12:35:11 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 28 Jul 2008 - 12:51:09 MET DST