Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 12:36:09 MET DST
Message-ID: <g6k768$bm5$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości
news:g6k1j0$5s6$1@polsl.pl...
>
> Ale jeżeli zmiana z 2 rdzeni na 4 daje już tylko na przykład
> 10% przyrostu prędkości, to jest ona nieopłacalna.
>
> Więcej niż 2 rdzenie są dzisiaj potrzebne tylko osobom ko-
> rzystającym ze zrównoleglonego oprogramowania. A tak prawdę
> mówiąc, to te 2 rdzenie też nie powinny być większości ludzi
> przydatne:
>
> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2008-07&id=809
>

Nowe gry już korzystają z 4 rdzeni ("Lost Planet", "Alan Wake", engine
"Unreal 3"). A to głównie gracze są odbiorcami najszybszych CPU.
Received on Mon Jul 28 12:35:11 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 28 Jul 2008 - 12:51:09 MET DST