Re: Jak to jest z tym smartem?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 22:25:15 MET DST

Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości
news:g67amh$iq0$1@mx1.internetia.pl...

> Zapomniałem napisać że dysk jest znanej i szanowanej koreańskiej marki na
> S i w czasie pracy lubi sobie od czasu do czasu stuknąć jakby mu się co
> najmniej coś wpadło w tryby :)

Ja mam dokladnie tak samo z zupelnie nowym dyskiem seagate. Nie dosc, ze
stuka to jeszcze wibruje tak, ze nie da sie wytrzymac. Jeszcze troche i tym
pierdolne o sciane a potem pojde po dysk i znanej i szanowanej koreanskiej
marki na S.

Ciesz sie, ze masz samsunga chodzby stukal, pukal i mial polowe sektorow
uszkodzonych.