Jak to jest z tym smartem?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 15:07:34 MET DST

Mam dysk na gwarancji, na początkowych 10GB jest już ze 20 bad sektorów,
miesiąc temu któryś raz z rzędu usunąłem wszystkie bady HDD
regeneratorem i znów sie pojawiły w tych samych miejscach. Tymczasem
SMART nie raportuje żadnych problemów, dysk nie zamierza wyłączyć ich z
pracy i zastąpić zapasowymi. Oczywiście najprościej jest wysłać dysk do
serwisu ale dowiedziałem się że skoro smart nic nie raportuje to mogę
liczyć jedynie na "naprawę" softwarową czyli zanosiło by się na
wysyłanie dysku kilka razy aż łaskawie wymienią go na skutek iluś tam
nieskutecznych napraw a to potrwa wiadomo ile i będzie mnie kosztowało
sporo zachodu że o kosztach przesyłek nie wspomnę :(

Zapomniałem napisać że dysk jest znanej i szanowanej koreańskiej marki
na S i w czasie pracy lubi sobie od czasu do czasu stuknąć jakby mu się
co najmniej coś wpadło w tryby :)