Re: Jak to jest z tym smartem?

Autor: grafi <grafi_at_poczta.one.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 23:22:35 MET DST

tu-i-tam pisze:
> Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości

> Ja mam dokladnie tak samo z zupelnie nowym dyskiem seagate. Nie dosc, ze
> stuka to jeszcze wibruje tak, ze nie da sie wytrzymac. Jeszcze troche i tym
> pierdolne o sciane a potem pojde po dysk i znanej i szanowanej koreanskiej
> marki na S.
>
> Ciesz sie, ze masz samsunga chodzby stukal, pukal i mial polowe sektorow
> uszkodzonych.

chyba jest moda na stukanie, bo umarłego na amen samsunga (tez zaczynał
od stukania) wymieniłem na seagate'a i po 2 miesiącach zaczął stukać.
Smart i narzędzia diagnostyczne seagate'a pokazują, ze jest ok.

ważne mieć backup i cierpliwość. w końcu wszystko padnie ;)

--
grafi
Asus P5E|Intel Q9300@3,5GHz|RAM 6,0GB Geil Ultra|GF8800GT/512MB|Creative