Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 13:16:59 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Co z tego? Czy to, że mają potencjalną możliwość używania
> jakiegoś oprogramowania pod Windows oznacza, że muszą
> koniecznie wspierać monopol?

ale co wszyscy z tym monopolem ? czy ktos kiedys kazal komus uzywac
produktow ms pod grozba smierci i trwalego kalectwa ? to jest wlasnie
wolny rynek. jakos tak sie stalo, ze swiat tego uzywa. ja nie przekonuje
nikogo do uzywania, badz nie uzywania ich produktow. po prostu pisze to
jako zwykly szarak-uzytkownik. szkoda mi czasu i nerwow na uzeranie sie
z linuksem takim owakim, kubuntu, ubuntu i nie wiadomo co jeszcze. ja
uwazam i to tylko moje zdanie, ze wlasnie dla takich zwyklych userow
zabawy z ta czy inna wersja linuksa sa zwykla strata czasu. wlasnie
"linuks" sam sobie w stope strzela ta mnogoscia roznych wydan. zwykly
szarak, ktory umie obslugiwac jeden system chce miec ten system w pracy,
w domu i na wycieczce. o jakiej popularyzacji linuksa mozemy tu mowic ?
ktora wersje chcemy popularyzowac ? moze lepiej zapytajmy ile wersji
chcemy popularyzowac ? 2 ? 3 ?

> I płacić. Gratulacje. Przez takie przyziemne podejście do
> problemu właśnie urosła dominująca pozycja Windows.

ale niech sobie rosnie. ludzi to nie musi obchodzic. boisz sie, ze ms
opanuje swiat i wszyscy beda niewolnikami ms i wykonywac rozkazy billa ?
jak juz pisalem, nie chce mi sie walczyc ze zlym koncernem, tym
bardziej, ze osobiscie jakos on mi nie przeszkadza. ceny maja w miare
normalne, stac mnie na os, robie na nim co chce robic. coz mi wiecej
potrzeba ? wybacz, moze masz racje, jak sie glebiej zastanowic to
pewnie masz, ale z punktu widzenia zwyklego szaraka takie straszenie
msem to traci lekko paranoja.