Re: Laptopy Sony ?

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 09:40:05 MET DST

Rados艂aw Sok贸艂 wrote:

> Dla 艣cis艂o艣ci -- MS czy MSI?
>
> Je偶eli chodzi o MS, to wystarczy popatrze膰 na mo偶liwo艣ci
> kolejnych wersji Windows by stwierdzi膰, 偶e firma faktycznie
> dysponuje ci膮gle uzupe艂nian膮 *w艂asn膮* wiedz膮 i *ewolucyjnie*
> rozwija produkt, bez podzlecania, zwalniania ca艂ych zespo艂贸w

...tylko kupuje gotowe rozwiazania i wkleja je do windowsa ;) Poczytaj
mozew ile rzeczy MS kupilo do windows 2000. Polowa rozwiazan jest nie
ich autorstwa, tylko ludzi/firm zewnetrznych. MS popatrzylo co by sie
nadawalo i kupili to po prostu...

> [...]
>
> I ich podstawowy produkt - wyszukiwarka - wcale nie by艂 na
> pocz膮tku rewelacyjny. Zacz臋li go udoskonala膰, rozwija膰,
> zmienia膰 ewolucyjnie a nie skokowo i w efekcie zdobyli
> popularno艣膰 i renom臋.
>
> A co do innych produkt贸w Google -- nie mam opinii co do
> jako艣ci, u偶ywam tylko Google Maps czasem. Ale nie podoba
> mi si臋 to, 偶e zajmuj膮 si臋 prawie wszystkim, co si臋 da.
> A ju偶 najbardziej nie podoba mi si臋 powszechno艣膰 Google
> Mail -- ludzie naprawd臋 nie maj膮 opor贸w przed powierzaniem
> swojej poczty jakiej艣 wielkiej zachodniej korporacji?

Maja do wyboru [powierzyc swoje maile malej lokalnej firemce... ;)

> Nie. Kilku dobrych projektant贸w mo偶e by膰 prawie tak dobrych,
> jak jeden 艣wietny. A do tego oferuj膮 redundancj臋: jak jeden
> 艣wietny odejdzie to jest tragedia, a jak jeden 艣redni -- to
> nic si臋 nie dzieje. Taki "RAID" w zatrudnieniu.

> Wiem o tym. I ubolewam nad tym.

Ooooo a czemu?

> Takie informacje nie s膮 powszechnie podawane. Czasem trzeba
> si臋 ostro narze藕bi膰, 偶eby dowiedzie膰 si臋, kto co i komu
> produkuje. Na przyk艂ad ostatnio widzia艂em notebooka Mediona
> bodaj偶e, praktycznie *identycznego* z moim F-S Amilo starym.
> F-S chyba nigdzie nie podaje, 偶eby podzleca艂 budow臋 komputer贸w,
> ani 偶eby produkowa艂 dla Mediona, a tu na w艂asne oczy widzia艂em,
> 偶e jaka艣 wsp贸艂praca musi by膰. I musz臋 przyzna膰, 偶e - niezale偶nie
> od "kierunku przep艂ywu produktu" - pewien niesmak w stosunku do
> F-S mi pozosta艂.

znaczy co? Wtedy nagle okazalo sie, ze twoj F-S jest dziadoski,
trzeszczy, wiesza sie, czego wczesniej nie robil, zanim si enei
dowiedziales?