Re: Laptopy Sony ?

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 10:00:12 MET DST

Michal (newsy) pisze:
> ...tylko kupuje gotowe rozwiazania i wkleja je do windowsa ;) Poczytaj
> mozew ile rzeczy MS kupilo do windows 2000. Polowa rozwiazan jest nie
> ich autorstwa, tylko ludzi/firm zewnetrznych. MS popatrzylo co by sie
> nadawalo i kupili to po prostu...

Niekoniecznie kupili. Część rzeczy została wklejona z rozwią-
zań otwartych. IIRC w Windows był/jest BSD-owski stos IP,
popłuczyny po BINDzie i parę innych fragmentów nie ich kodu.
Są to jednak *fragmenty*, a nie cały produkt. Analogicznie,
nie mam nic przeciwko producentowi notebooka, gdy kupuje
procesory i dyski od innych producentów, ale składa całość
w jeden produkt *własnego projektu* i *odpowiada* za niego.

> Maja do wyboru [powierzyc swoje maile malej lokalnej firemce... ;)

Wolę powierzyć lokalnej firmie niż amerykańskiej.

> Ooooo a czemu?

A skąd się mają wziąć ci doświadczeni? :)

> znaczy co? Wtedy nagle okazalo sie, ze twoj F-S jest dziadoski,
> trzeszczy, wiesza sie, czego wczesniej nie robil, zanim si enei
> dowiedziales?

Nie. Ja już wcześniej wiedziałem, że ten model ma obudowę z
tendencjÄ… do wycierania siÄ™, trzeszczÄ…ce i "twarde" zawiasy,
idiotyczne rozwiązanie montażu baterii i tendencję do wykań-
czania baterii. Ale dotychczas podciągałem to pod hasło "nie-
udany model, kolejne będą lepsze". I zresztą kupiłem kolej-
nego F-S niedawno. A teraz, gdy mam podejrzenie, że F-S pra-
cuje z Medionem (czy Maxdatą, nie pamiętam o którą z firm tu
chodziło), mam obawy, czy po prostu te wady nie wynikają z
projektowania komputerów przez firmę znaną z marnej jakości
(i sygnowania ich tylko logiem F-S).

|                 |  Administrator, Politechnika ÅšlÄ…ska    |