Re: Dziwne zachowanie po wymianie procka

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 09:40:38 MET DST

Thu, 17 Jul 2008 09:32:47 +0200, na pl.comp.pecet, Radosław Sokół
napisał(a):

> K7S5A? Oj, zaraz na Ciebie napadną ci, którzy walczyli z
> niestabilnością tego modelu w zależności od wsadzonego typu
> pamięci i modelu procesora ;)
>
> PS. Mam jeden komputer z K7S5A i - o dziwo! - po chyba pięciu
> latach dalej idealnie działa, nawet mimo leciutkiego pod-
> kręcenia! ;) Ale to wyjątek potwierdzający regułę (zresz-
> tą jest tam też zasilacz Codegena, aż dziw, że ta bomba
> zegarowa ciągle tylko tyka).

Tak K7S5A
W instytucji w ktorej pracuje jest 6 takich komputerow z takimi plytami, 2
maja wlozonego durona 1200, jeden ma durona 1800, a 3 inne maja wlozonego
jakiegos athlona 1600+ palomino, dzialaja codziennie po 8 godzin lub
wiecej, dzialaja w zaleznosci od daty zakupu na pamieciach SDRAM i DDRAM,
sa to najtwarlsze komputery jakie sa w firmie, dokupiono do nich tylko nowe
monitory LCD, wymieniajac stare zuzyte moniory CRT, nie sadze aby ktos
chcial szybko je wymienic... dziaja bez problemu i nie ma na nich oznak
niestabilnosci... rowniez zasilaja je codegeny, ktore zreszta w roku
2001/2002 byly bardzo popularne