Re: Serwis ASUSa

Autor: icek <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 12:22:27 MET DST
Message-ID: <g5ki51$kmo$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Michal AKA Miki pisze:
>
> Użytkownik "jijomo" <jijomomalpa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:g5i6pb$5se$1@sunflower.man.poznan.pl...
>> Witam.
>> Jutro wysylam notebooka do serwisu ASUSa.
>> Sytuacja wyglada nastepujaco: obudowa notebooka pekla, mimo ze nigdy
>> on nie upadl ani nie zostal zmiazdzony ani nic z tych rzeczy.
>> Pekniecie w tym miejscu jest charakterystyczne dla tej serii (F3M),
>> opisane to jest m. in. tutaj:
>> http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=212031
>> Poza tym bateria nie dziala (nie da sie wlaczyc komputera bez
>> zasilania sieciowego).
>> Kolejna rzecza jest fakt, ze podczas odtwarzania multimediow i gier
>> raz na jakis czas obraz zatrzymuje sie, a dzwiek sie zapetla (po kilku
>> sekundach sytuacja wraca do normy, ale jest to bardzo irytujace).
>>
>> Czy ktos ma doswiadczenia z serwisem ASUSa i moglby udzielic pomocy w
>> nastepujacych kwestiach:
>
> A to dalej serwis ORIKA?
rok temu do nich właśnie słałem
>
> Na poczatku polskich Asusow bardzo dobrze sobie radzil ten serwis, ale
> potem bylo duzo gorzej (kleska urodzaju, bardzo duza sprzedaz no i za
> tym ilosc reklamacji znaczaco wzrosla). Potem sie poprawilo, ale to
> informacje sprzed ok. 3 lat...
>
to rok temu było inaczej - bardzo ok :)

-- 
pozdros
icek
Received on Wed Jul 16 12:25:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 16 Jul 2008 - 12:51:12 MET DST