Re: Solidne ch³odzenie LGA775

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 12:32:18 MET DST

U¿ytkownik "Picia" <toolpusher@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:g5kh2k$hlk$1@news.onet.pl...
> Jak ja przesiad³em siê z AMD na Intela LGA775 i zak³ada³em wentylator
> pppularnego "fryzjera" to te¿ sie trochê ba³em bo jednak wci¶niêcie 2
> ostatnich ko³ków nie by³o ³atwe.

mi siê podobaj± rozwi±zania CoolerMastera. Solidny krzy¿ak metalowy
montowany od spodu oraz wszystko skrêcane ¶rubami. Jedyna wada to w
przypadku wymiany wymaga rozbebeszenia ca³ego kompa i wyjêcia p³yty ale jak
siê sk³ada od pocz±tku to chyba najlepsze rozwi±zanie. Pentagram te¿ ma
ca³kiem przyjemne rozwi±zanie, nie trzeba rozbebeszaæ, pierw montuje siê
koszyk a potem montuje jak w przypadku am2. Wymaga to u¿ycia du¿o mniej si³y
ni¿ w przypadku zwyk³ego box-a.