Re: Serwis ASUSa

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 00:55:02 MET DST
Message-ID: <g5j9s7$vh9$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "jijomo" <jijomomalpa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g5i6pb$5se$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Witam.
> Jutro wysylam notebooka do serwisu ASUSa.
> Sytuacja wyglada nastepujaco: obudowa notebooka pekla, mimo ze nigdy on
> nie upadl ani nie zostal zmiazdzony ani nic z tych rzeczy. Pekniecie w tym
> miejscu jest charakterystyczne dla tej serii (F3M), opisane to jest m. in.
> tutaj:
> http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=212031
> Poza tym bateria nie dziala (nie da sie wlaczyc komputera bez zasilania
> sieciowego).
> Kolejna rzecza jest fakt, ze podczas odtwarzania multimediow i gier raz na
> jakis czas obraz zatrzymuje sie, a dzwiek sie zapetla (po kilku sekundach
> sytuacja wraca do normy, ale jest to bardzo irytujace).
>
> Czy ktos ma doswiadczenia z serwisem ASUSa i moglby udzielic pomocy w
> nastepujacych kwestiach:

A to dalej serwis ORIKA?

Na poczatku polskich Asusow bardzo dobrze sobie radzil ten serwis, ale potem
bylo duzo gorzej (kleska urodzaju, bardzo duza sprzedaz no i za tym ilosc
reklamacji znaczaco wzrosla). Potem sie poprawilo, ale to informacje sprzed
ok. 3 lat...

Pozdrawiam
Michal
Received on Wed Jul 16 01:00:14 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 16 Jul 2008 - 01:51:04 MET DST