Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 13:20:41 MET DST

PAndy pisze:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Reconstruction_filter

Nie proszę o budowę i zasadzę działania filtra, a o wyjaśnienie związku
przetwornika D/A na ostrość LCD. Moim zdaniem, jak napisałem przed
chwilą, takowego, a z pewnością obserwowalnego, nie ma.

> jakosc barw jest wypadkowa wielu czynnikow

Kierunek wiatru też. Proszę o trzymanie się tematu.

> towarzyszy w wyjatkowych sytuacjach - normalnie swiatlo spolaryzowane
> nie jest podstawowe - praca z monitorem to w duzej czesci praca w
> nienaturalnych warunkach a LCD poglebiaja jeszcze te nienaturalnosc

1. Wszelkie światło odbite jest spolaryzowane.
2. Nie ma żadnych znanych mi dowodów na nienaturalność związku
spolaryzowania światła i fizjologii widzenia.
3. Polaryzatory stosuje się powszechnie, często do ochrony wzroku, np
redukcji odbitego światła od śniegu.

> Jest troche inaczej, z technologia LCD mam bardzo duzo doswiadczen i co
> gorsza sa to zle doswiadczenia - LCD powoduja u mnie dyskomfort i
> dlatego unikam ich.

Co nadal dowodzi, że być może, nie trafił Pan na odpowiadający Panu
model/serię. Wśród LCD istnieją bardzo ostro zarysowane grupy
jakościowe, z czego, co łatwo sobie wyobrazić, 90% to okołochiński szmelc.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!