Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 13:03:10 MET DST

http://en.wikipedia.org/wiki/Reconstruction_filter

> 1. Barwy zależą od jakości filtrów barwnych. Wielokrotnie spotykam się w
> swojej pracy z uprzedzeniami, m.in., sformułowanymi jako "plastikowe
> kolory". Ich bezpodstawność wychodzi na jaw, kiedy pokażę materiał na
> dobrym monitorze. Po zamaskowaniu obramowania, z reguły ludzie mają
> problem z rozróżnieniem które to wydruk, lub materiał wzorcowy a które
> monitor.

jakosc barw jest wypadkowa wielu czynnikow

> 2. Światło spolaryzowane towarzyszy nam w życiu codziennym. Nie ma w tym
> nic nienaturalnego.

towarzyszy w wyjatkowych sytuacjach - normalnie swiatlo spolaryzowane nie
jest podstawowe - praca z monitorem to w duzej czesci praca w
nienaturalnych warunkach a LCD poglebiaja jeszcze te nienaturalnosc

> Przez cały wątek przebija się bardzo wyraźnie, brak Pańskich doświadczeń
> z monitorami dobrej jakości, i raczej uprzedzenia niż realne obserwacje.
> Możliwe też, co dużo mniej prawdopodobne, że próg Pańskich wymagań stoi
> wyżej, niż możliwości współczesnych LCD.

Jest troche inaczej, z technologia LCD mam bardzo duzo doswiadczen i co
gorsza sa to zle doswiadczenia - LCD powoduja u mnie dyskomfort i dlatego
unikam ich.