Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 13:22:15 MET DST

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:g5fai6$1vt$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Zatem ma Pan monitor z poziomem błędów mieszczącym się w Pańskich
> granicach tolerancji.

raczej nie mam potrzeby zdejmowac wymiarow przedmiotow linijka z monitora

> Tyle wychodzi z karty graficznej.

a nie, z karty wychodzi od 10 do 12 bitow na komponent

> Tylko w rozwiązaniach niskobudżetowych.

znow nie, po prostu by wyswietlic 10 bitow trzeba troche pokombinowac z
sterowaniem matrycy - mozna usredniac to w czasie i usredniac
przsestrzennie - zazwyczaj bedzie to wypadkowa obu metod

> Jak wyżej.

tak jak mowie by wyswietlic 10 - 14 bitow na matrycy zdolnej do
prezentacji 8 - 9 bitow trzeba uzyc technik usredniania czy beda to metody
przestrzenne czy temporalne lub kombinacje obydwu to juz inna sprawa.