Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 19:53:56 MET DST

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:g5fd7u$6cv$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Kierunek wiatru też. Proszę o trzymanie się tematu.

ile prazkow barwnych ma typowy oswietlacz CCFL? jak wyglada rozklad
widmowy?

> 1. Wszelkie światło odbite jest spolaryzowane.
> 2. Nie ma żadnych znanych mi dowodów na nienaturalność związku
> spolaryzowania światła i fizjologii widzenia.
> 3. Polaryzatory stosuje się powszechnie, często do ochrony wzroku, np
> redukcji odbitego światła od śniegu.

normalnie swiatlo wystepujace w przyrodzie i pochodzace ze typowych zrodel
swiatla jest mieszanina swiatel o roznych polaryzacjach... polaryzacji
ulega swiatlo odbite od dielektryka

nie mwoie o dowdoach ale odczuciach - w koncu nie tak dawno uwazano ze
faza sygnalu akustycznego nei ma zanczenia bo ucho nie potrafi odroznic
polaryzacji fali akustycznej a jednak w tej chwili na tym zjawisku bazuja
wszystkie systemy dzwieku przestrzennego

nie neguje ze stosuje sie polaryzatory do redukcji refleksow o okreslonej
polaryzacji

> Co nadal dowodzi, że być może, nie trafił Pan na odpowiadający Panu
> model/serię. Wśród LCD istnieją bardzo ostro zarysowane grupy
> jakościowe, z czego, co łatwo sobie wyobrazić, 90% to okołochiński
> szmelc.

zgadza sie tylko ze jak na razie biorac pod uwage wszystkie za i przeciw
twierdze ze to CRT jest technologia ktora preferuje.