Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 11:50:43 MET DST

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:g58819$2fi$2@atlantis.news.neostrada.pl...

> Może Pan to rozwinąć?

prosze zrobic gamme 1.27 dla 8 bitowych probek na wejsciu ukladu oraz
przesunac color cube i kilka stopni w kierunku czerwieni.

> Pozwolę się nie zgodzić. Ostrość żyletkowa LCD jest DOKŁADNYM pokazaniem
> zawartości pamięci obrazu w komputerze. Czy to dobrze czy nie w
> kontekście zawartości tej pamięci jest materiałem na inną dyskusję.

a ja sugeruje zapoznac sie z pojeciem filtru rekonstrukcyjnego ktory z
definicji przetwarzania cyforowo/analogowego znajduje sie za
przetwornikiem cyfrowo analogowym w kazdym torze DSP.