Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 11:46:11 MET DST

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:g588iq$4mg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Jak napisałem wyżej, jest to DOKŁADNIE 1:1 wizualizacja tego co jest
> zapisane w pamięci obrazu. Siatka pikseli i ich reprezentacja 8 bitowa.
> Tak dokładnie obrazy się zapisuje w technice komputerowej. Niespecjalnie
> kogokolwiek obchodzi, że uważa Pan to za nienaturalne. Sama technika
> cyfrowa jest nienaturalna. Świat jest analogowy.

...to nie ja uwazam to za nienaturalne ale matematyka - LCD nie maja
dolnoprzepustowego filtru rekonstrukcyjnego ktory jest wymagany w kazdym
systemie konwersji z postaci cyfrowej na analogowa - te ceche LCD odbieram
jako nienaturalnie ostry obraz (pomijajac plastikowosc kolorow i samego
obrazu wywolana faktem operowania swiatlem spolaryzowanym).

> Bzdura. Stwierdzam tylko oczywisty fakt idealnej ostrości LCD i
> nieostrości CRT. Nie rozsądzam który lepszy.

po analizie calego watka mzona odniesc zgola odmienne wrazenie

> Czyżby? Proponuję zapoznać się z monitorami z programowaną tablicą
> koloru.

ja patrze na to co oferuje preprocesor matrycy

> Cena 150 zł za 21"?

jesli rynek nisko ceni CRT bo nie ma chetnych to maja one cene 150zl choc
jak mi sie wydaje nie jest tak zle bo raczej trudno kupic monitor CRT 24
cale za mniej niz 700 - 800zl, zreszta bardzo kiepska iiyama 513 na
allegro ma cene ok 500zl...

> Jest to racjonalne wytłumaczenie, aczkolwiek jako klient nie ma Pan za
> bardzo wpływu na tendencje w technice obrazowania. Pozostaje szukać
> najmniejszego zła.

alez mam wplyw - nie kupuje LCD ktore jest technologia bardzo kiepska z
punktu widzenia jakosci obrazu i mam nadzieje ze CRT posluzy mi jeszcze
kilka lat a pozniej licze na wysokorozdzielcze OLED.