Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 12:27:57 MET DST

PAndy pisze:
> prosze zrobic gamme 1.27 dla 8 bitowych probek na wejsciu ukladu oraz
> przesunac color cube i kilka stopni w kierunku czerwieni.

Nie bardzo rozumiem co Pan zamierza osiągnąć? Czy jest Panu wiadome, że
przy zmianach zakresu dynamicznego, funkcji jasności, czy dowolnych
innych korekt, monitor rekalibruje się ponownie, ustalając z wewnętrznej
palety, wartości sterujące ekranem? Nic się nie przesuwa, nie ma
potrzeby tracenia informacji.

> a ja sugeruje zapoznac sie z pojeciem filtru rekonstrukcyjnego ktory z
> definicji przetwarzania cyforowo/analogowego znajduje sie za
> przetwornikiem cyfrowo analogowym w kazdym torze DSP.

Nie widzę tu żadnego związku.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!