Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 20:23:54 MET DST

PAndy pisze:
> stweirdzamy fakt ze ostrosc LCD jest nienaturalna bo wynika z
ograniczen LCD jako systemu wyswietlajacego.

Jak napisałem wyżej, jest to DOKŁADNIE 1:1 wizualizacja tego co jest
zapisane w pamięci obrazu. Siatka pikseli i ich reprezentacja 8 bitowa.
Tak dokładnie obrazy się zapisuje w technice komputerowej. Niespecjalnie
  kogokolwiek obchodzi, że uważa Pan to za nienaturalne. Sama technika
cyfrowa jest nienaturalna. Świat jest analogowy.

> W calym watku, wszystkie Panskie wypowiedzi wskazuja ze LCD jest
lepsze od CRT bo jest "ostre"

Bzdura. Stwierdzam tylko oczywisty fakt idealnej ostrości LCD i
nieostrości CRT. Nie rozsądzam który lepszy.

> jesli regulujemy temeprature bieli poprzez zmiane wartosci konkretnej
probki to ograniczeni jestesmy pewnym zbiorem wartosci... dla 8 bitow
jest to przedzial wartosci od 0 do 255.

Czyżby? Proponuję zapoznać się z monitorami z programowaną tablicą koloru.

> jednak dalej, mimo uplywu lat sa chetni by kupic CRT z jakiegos tam
powodu

Cena 150 zł za 21"?

> - np obraz ktory wyswietla LCD jest dla mnie nienaturalny i
nieprzyjemny i nie zanosi sie by udalo sie technologii LCD pokonac te
ograniczenia ktre powoduja u mnei taki odbior obrazu produkowanego przez
LCD.

Jest to racjonalne wytłumaczenie, aczkolwiek jako klient nie ma Pan za
bardzo wpływu na tendencje w technice obrazowania. Pozostaje szukać
najmniejszego zła.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!