Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Przemek Piorkowski <przemekpiorkowski_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 19:44:59 MET DST

On 13 Lip, 16:34, "Kafar" <frances...@poczta.onet.pl> wrote:
> Ale ja widze
> co sie w sklepie dzieje- ludzie przychodza, po prostu zeby miec: komputer,
> laptop- nie sa w stanie sprecyzowac co chca kupic, do czego beda go uzywac.
> Taka jest swiadomosc Polaków pokomunizmie we wszystkich dziedzinach zycia.

A myślisz, że przeciętny dajmy na to Amerykanin ma większe pojęcie?
Jest zamożniejszy więc nie ma takich dylematów, ale wiedza podobna,
uważam. Na pewno znajdą sie przykłady większej naiwności, głupoty czy
ignorancji tam jak i tu. Nie uogólniałbym. Może tylko mniej świń wśród
sprzedawców tam i lepiej doradzają, nie wciskają tak chłamu. Bo
głupota to chyba jednak internacjonalistyczna jest jak cholera. :)
Bo jak sobie tak czytam np. opinie Amerykanów nt. laptopów Apple, że
są "niedopracowane" i mają "usterki", bo gdy włożyć płytę do napędu i
zacząć potrząsać laptopem to się płyta rysuje to ja nie wiem no.

P.