Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 16:34:58 MET DST

> hehe - swiadomosc ludzi to iluzja - postaw Kowalskiego przed wyborem -
wole
> do podrozowania F16 czy Mercedesa S-class i wybierze mercedesa chociaz
> jest 100x tanszy i ma 100mniejsze mozliwosci... no ale ludzie to lameria,
> fachowcy lataja F16-tkami i sobie je chwala, szary tlum jezdzi mercedesami

Ale zeby podrózowac F16, kazdy musialby zostac pilotem wojskowym, a to
przywilej dla bardzo malutkiej grupy osób- ile jest absolwentów w Deblinie
co rok?? 10-20??
Tak samo zeby wiedziec co sie dzieje w sprzecie komputerowym, kazdy musialby
w tym siedziec i kumac co nie co.
Bolszewicy mówili mniej wiecej cos na te nute- tlum glupich idiotów tez jest
potrzebny. Kazdy ma miejsce w tym swiecie, rynek sie nakreca, a pieniadz
jest w obiegu.
Ja od niedawna pracuje w serwisie i caly czas latam po ludziach i innych
pseudosklepach zwalona robote. Sa przypadki, ze nikt w niczym nie zawinil i
po prostu przy tych wymiarach technologicznych cos sie popsuje. Ale ja widze
co sie w sklepie dzieje- ludzie przychodza, po prostu zeby miec: komputer,
laptop- nie sa w stanie sprecyzowac co chca kupic, do czego beda go uzywac.
Taka jest swiadomosc Polaków pokomunizmie we wszystkich dziedzinach zycia.
Pozdrawiam