Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 20:19:59 MET DST

PAndy pisze:
> ?? tylko broadcast'owe?

Takie akurat Pan poruszył.

> no wlasnie studyjne a dlaczego zaden normalny monitor nie jest w stanie
> pokazac tego i to mimo posiadania superamatryc?

Sprzęt się projektuje i wykonuje do konkretnych zastosowań. Klientowi
poszukującemu przeciętnego TV nie przejdzie przez głowę i domowy budżet
wydać 10x więcej na odbiornik wysokiej jakości. Nie ważne w jakiej
technice. Doskonałym przykładem są telewizory Sony Wega z serii HQ.
Kineskopowe jeszcze. Ile ich jest w domach? Procenty, promile? A one
potrafią wyświetlić zupełnie czytelnie wszystkie małe literki, nawet
uwagi o prawach patentowych w napisach końcowych filmów, wyświetlanych w
formacie kinowym (bodajże 2,35:1).

> ja nie sugeruje to wynika z definicji systemow dyskretnych - probki moga
> przyjmowac wartosc z konkretnego przedzialu

Od kiedy podświetlenie monitora LCD (bo ono głównie odpowiada za
temperaturę) ma cokolwiek wspólnego z techniką cyfrową?

> Dopoki nie da sie poprawnie wysiwietlic na wyswietlaczu progresywnym
> obrazu interlace dopoty obraz interlace na wyswietlaczach progresywnych
> nie bedzie pokrywal sie z rzeczyiwstoscia...

Ok, tylko co to ma wspólnego z przedmiotem tej polemiki?

> nie chce wyjsc na jakiegos dyletanta (tak jak wyszedlem z
> scankonwerterem ktorego nie znam) ale nie znam osiagniec inzynierow
> firmy Tamuza (osiagniec inzynierow z Tamuza nie zna rowniez amerykanski
> urzad patentowy) - moglbym prosic o wiecej informacji?

Tamuz to niemiecka firma robiąca monitory studyjne. W tym LCD. Więcej
informacji zapraszam na www.tamuz.de. To nie jest do końca moja branża,
ale w razie zainteresowania, znam ludzi którzy w tym "siedzą" od zawsze.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!