Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 19:17:48 MET DST

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:g55dmg$saj$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Niezależnie od technologii monitory "broadcast'owe" pokazują takie
> rzeczy.

?? tylko broadcast'owe?

> Są takie TV, ale to ułamek rynku.

no wlasnie studyjne a dlaczego zaden normalny monitor nie jest w stanie
pokazac tego i to mimo posiadania superamatryc?

> Proponuję wziąć na stół jakikolwiek monitor profesjonalny. Faktem jest
> że na CRT temperaturę reguluje się płynnie, bez skutków ubocznych.
> Pisałem o tym jako cechach nie do odtworzenia na LCD, ale nie jest tak
> źle jak Pan sugeruje.

ja nie sugeruje to wynika z definicji systemow dyskretnych - probki moga
przyjmowac wartosc z konkretnego przedzialu

> Proponuję uświadomić o tym fakcie np inżynierów od Tamuza. Pewno szybko
> firma przejrzy na oczy i zwinie interes.

Dopoki nie da sie poprawnie wysiwietlic na wyswietlaczu progresywnym
obrazu interlace dopoty obraz interlace na wyswietlaczach progresywnych
nie bedzie pokrywal sie z rzeczyiwstoscia...

PS
nie chce wyjsc na jakiegos dyletanta (tak jak wyszedlem z scankonwerterem
ktorego nie znam) ale nie znam osiagniec inzynierow firmy Tamuza
(osiagniec inzynierow z Tamuza nie zna rowniez amerykanski urzad
patentowy) - moglbym prosic o wiecej informacji?