Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 20:26:50 MET DST

ToMasz pisze:
> [...]
> praktyczny. LCD panorama 1440punktów w poziomie. Strona www zrobiona we
> flashu na 800 punktów w poziomie. System, oprera firefox nie potrafi
> przeskalowac czcinek na wieksze - tak aby "normalnie" wygladały. jesli
> zmienimy rozdzielczosc o dokłądnie 2x mniej(720) to strona bedzie nadal
> idealna, ale NIE bedzie cała.
> Spowrotem. Powiekszamy 800punktów(www) do 1440(monitor) co dostajemy?
> ano litera "L" ma grubość 2 pikseli litera "I" ma grubosc jednego
> piksela. zawsze tak jest? nie tylko na tanich/przeciętnych monitorach

Przecież nikt nie każe Panu oglądać każdego obrazu na 100% powierzchni
monitora! Obecnie tendencja jest taka, że coraz większe monitory dają
coraz większy obszar roboczy. Całkiem zwyczajne są już monitory
1920x1200 i pukają do drzwi jeszcze większe. Nie trzeba w końcu
wszystkiego wciskać w ekran małego monitora CRT. Obszar jest tak duży,
że można "porozkładać" sobie okna z potrzebnymi aplikacjami. Wówczas, o
ile monitor to mieści, pod względem rozdzielczości, wszystko jest
wyświetlane proporcjonalnie, zgodnie z zamysłem twórców.

> NApewno kiedys wszyscy bedziemy patrzyli na
> ekrany LCD, oby jak napóźniej....

Życzę Panu posiadania monitora LCD nie z rynku masowego, a z tak
komfortowym obrazem jak zadrukowana kartka papieru. Są takie. Wówczas
zmieni Pan zapewne ww pogląd.

> PS moze wybawi nas OLED :)

Od Młodego Technika do produkcji masowej daleka droga.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!