Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 18:02:01 MET DST

"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message
news:g54qbi$sv0$1@inews.gazeta.pl...

> Pokazesz mi CRT 21" ktory idealnie ostro pokaze rozdzialke rzedu
> 1600x1200?

heh - powiem tak - popatrz na obraz reprodukowany na monitorze TV
studyjnym Sony PVM-14M4E
Mimo ze to 14 calowy kineskop i analogowa technologia to mozna przeczytac
to co napisane jest drobnym drukiem pod reklamami w TV.
a teraz pokaz mi jakikolwiek TV (czyli de facto monitor z tunerem RF) LCD
czy plazme ktora zreprodukuje te literki w czytelny sposob.
Moge wprowadzic sygnal do TV(monitora) zlaczem SVIDEO...

> Dla TN coraz bardziej. Ale to dolna polka, gdzie o przyzwoitych kolorach
> mozna pomarzyc (6 bitow).

no wlasnie a i temperatura barwowa pozostawia wiele do zyczenia w 90%
monitorow LCD
Musi byc podswietlenie na RGB LED a to juz nie sa male pieniadze

> Bzdura do kwadratu. Wymagajacy graficy w znakomitej wiekszosci juz dawno
> wyniesli CRT na smietnik. A dla wiekszosci galezi grafiki czas reakcji
> nie ma zadnego znaczenia.

piszesz to patrzac wylacznie na DTP i CAD - byc moze LCD daja sobie rade
ale obrobce video sa niezastapione...