Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 18:26:56 MET DST

PAndy pisze:
> heh - powiem tak - popatrz na obraz reprodukowany na monitorze TV
> studyjnym Sony PVM-14M4E
> Mimo ze to 14 calowy kineskop i analogowa technologia to mozna
> przeczytac to co napisane jest drobnym drukiem pod reklamami w TV.

Niezależnie od technologii monitory "broadcast'owe" pokazują takie rzeczy.

> a teraz pokaz mi jakikolwiek TV (czyli de facto monitor z tunerem RF)
> LCD czy plazme ktora zreprodukuje te literki w czytelny sposob.

Są takie TV, ale to ułamek rynku.

> no wlasnie a i temperatura barwowa pozostawia wiele do zyczenia w 90%
> monitorow LCD
> Musi byc podswietlenie na RGB LED a to juz nie sa male pieniadze

Proponuję wziąć na stół jakikolwiek monitor profesjonalny. Faktem jest
że na CRT temperaturę reguluje się płynnie, bez skutków ubocznych.
Pisałem o tym jako cechach nie do odtworzenia na LCD, ale nie jest tak
źle jak Pan sugeruje.

> piszesz to patrzac wylacznie na DTP i CAD - byc moze LCD daja sobie rade
> ale obrobce video sa niezastapione...

Proponuję uświadomić o tym fakcie np inżynierów od Tamuza. Pewno szybko
firma przejrzy na oczy i zwinie interes.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!