Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 13:04:18 MET DST

On 2008-07-10 12:36:56 +0200, "Remek" <wiasmed@neostrada.pl> said:

> Jednak jak do dzisiaj plamka jest o wiele mniejsza od piksela LCD.

Pokazesz mi CRT 21" ktory idealnie ostro pokaze rozdzialke rzedu 1600x1200?

> Również czas reakcji jest nieosiągalny
> dla matryc LCD.

Dla TN coraz bardziej. Ale to dolna polka, gdzie o przyzwoitych
kolorach mozna pomarzyc (6 bitow).

> Monitory CRT mają wiele wad, jednak dla wymagających
> grafików póki co są niezastąpione.

Bzdura do kwadratu. Wymagajacy graficy w znakomitej wiekszosci juz
dawno wyniesli CRT na smietnik. A dla wiekszosci galezi grafiki czas
reakcji nie ma zadnego znaczenia.

--
Pozdrawiam
de Fresz