Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 12:49:36 MET DST

On 2008-07-10 18:02:01 +0200, "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> said:

> heh - powiem tak - popatrz na obraz reprodukowany na monitorze TV
> studyjnym Sony PVM-14M4E
> Mimo ze to 14 calowy kineskop i analogowa technologia to mozna
> przeczytac to co napisane jest drobnym drukiem pod reklamami w TV.

Po pierwsze z tego co pamietam dyskusja nie dotyczyla
waskospecjalizowanych, niszowych rozwiazan. Po drugie ile taki monitor
studyjny kosztuje? Po trzecie jak na tym wygladaja strony we flashu,
pierwsza lepsza gierka, divixy czy okno terminala?

> a teraz pokaz mi jakikolwiek TV (czyli de facto monitor z tunerem RF)
> LCD czy plazme ktora zreprodukuje te literki w czytelny sposob.
> Moge wprowadzic sygnal do TV(monitora) zlaczem SVIDEO...

Akurat LCDki sa stworzone do cyfrowego sygnalu, przy analogowym
czestokroc mozna zaobserwowac wyrazne pogorszenie obrazu.

> no wlasnie a i temperatura barwowa pozostawia wiele do zyczenia w 90%
> monitorow LCD

Natywna maja najczescie w granicach 6-7k K, co do znakomitej wiekszosci
zastosowan jest odpowiednie.

> Musi byc podswietlenie na RGB LED a to juz nie sa male pieniadze

Eeeetam musi.

> piszesz to patrzac wylacznie na DTP i CAD - byc moze LCD daja sobie
> rade ale obrobce video sa niezastapione...

Obrobka video nie rowna sie grafika ;-) Z tego co wiem goscie od 3d tez
juz glownie siedza na lcdkach.

--
Pozdrawiam
de Fresz