Re: Moj pierwszy raz - skladanie PC

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 09:55:41 MET DST

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości
news:g4u7u3$igr$1@inews.gazeta.pl...

jesli chodzi o plyty, i twoje zalozenie, polecalbym cos, co juz obsluzy
ddr3, za jakis czas nieduzym kosztem bedziesz mogl troche podrasowac kompa

> sensowny przyrost wydajnosci czy stabilnosci. Bedzie przynajmniej 2GB,
> zastanowie sie pozniej nad dolozeniem do 3 (nie ma problemow z mieszaniem
> kosci? np. 2x1GB + 2x512 MB?) czy moze nawet 4 (tak, wiem ze dla XP-ka
> maks to bodaj 3,5).

pamieci kupuj wedle uznania i kasy, starczy kasy na szybsze kup szybsze, ale
jesli planujesz pozniej dolozyc wiecje, kup identyczne, z mieszaniem pamieci
moze byc roznie

> Grafika - 8800GT lub nowe ATI 4850.

aktualnie nowe atito ktore wymieniles, a lepiej model wyzej 4870, obsluguja
juz dx10.1 co dosc wazne przy twoim zalozeniu, a pozatym bija na glowe
geforce, poczytaj tety tych kart

> cichego, wyszukalem sobie BeQuiet Dark Power, ale cena przy wiekszej mocy
> siakas taka jakby wysoka.

placisz za spokoj ducha :) i pewnosc ze mocn ktora na nim jest napisana,
jest ta ktora jest w stanie stabilnie obsluzyc

> Obudowa

a tu najlepiej podjechac do duzego sklepu albo na gielde komnputerowa, jesli
taka w twoje okolicy istnieje

> Sa jakies przeciwskazania przed kupowaniem na Allegro? Jak porownalem ceny
> z np. Komputronikiem, to kolosalnych roznic nie ma, ale zawsze to ze 2
> stowki urwane na calosci - bedzie na jakis nowy tytul ;-)

przejdz sie po osiedlu, ja w osiedlowym sklepie zaplacilem taniej niz na
allegro, oczywiscie nie jest to rtregula, ale przy okazji poskladali kompa i
przetestowali, ma to taka zalete, ze dostajesz na bank sprawny sprzet,
skladajac samemu i majac pecha, trafisz jakas walnieta czesc i potam
problemy z reklamacja moga byc

oczywiscie srednio rozgarniety w miare sprawny manualnie czlek posklada
sobie samemu, z tym problemu nie ma, tylko problemy ze sprawnoscia czesci
moga byc