Re: Upgrade kompa pod kątem Flight Simulatora X. Co kupić?

Autor: nabucco <nie_spamerom_at_hotmail.com>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 09:45:29 MET DST

> Ani ikov, ani Michal nie maja racji. Po prostu FSX jest tak badziewnie
> napisany. Wymien FSX na FS9, jest znacznie szybszy, a grafika jest ok,
> zwlaszcza z dodatkami. Poza tym w FSX europa jest bardziewnie
> odwzorowana, w Polsce Wisly na przyklad nie ma!

W SP1 już jest, choć nie wiem czy to nie jest zasługa warszawskiego dodatku.

> [...]
> Na potwierdzenie obejrzyj sobie link:
> http://www.tomshardware.com/charts/desktop-vga-charts/microsoft-flight-simulator-x,562.html?p=1614%2C1601%2C1596%2C1643%2C1635%2C1641%2C1570%2C1578%2C1587%2C1610%2C1576%2C1632%2C1604%2C1630%2C1626%2C1624%2C1619%2C1559%2C1603%2C1618%2C1617%2C1563
> (nie chce mi sie skracac w tinyurl, sorry)
> Zarowno na GF7900 jak i GF8800 oraz GF8600 uzyszkasz podobny wynik, ok
> 24-25fps. Szkoda, ze nie napisali jaki proc jest w tych maszynach
> testowych, ale podejrzewam, ze nie slabiej niz jakies Q2D w okolicach

Napisali. Możesz kliknąć na każdym słupku i wyskakuje opis konfiguracji.
Wszystkie testy na Extreme X6800, 2.93 GHz

Choć mi brakuje w opisie sceny na której to testowali. Bo co innego jak
sie ląduje na Teneryfie, gdzie nic nie ma i tam nawet u mnie z domyślnym
B737 może wyciągać nawet 50fps, a co innego jak sie ląduje na Kenedym w
NY, czy innym dużym lotnisku, gdzie nawet przy słabych ustawieniach
jest problem z wyciągnięciem 20fps.

> Jedyne remedium jakie moge zaproponowac, to zainstaluj sobie service
> packa/patha do FSXa, ktory ponoc pozwala na uzycie wielu rdzeni i
> generalnie powoduje przyrost FPSow, ale nie jestem w stanie ci
> powiedziec jakiego przyrostu masz sie spodziewac. Zainstaluj i podziel
> sie wrazeniami.

Mam go i rzeczywiście da sie odczuć pewne polepszenie. Np obracanie sie
w kabinie stało sie jakby niezależne od tego co sie dzieje za oknem. Ale
bez wielkich rewelacji.

Dalej lepsze, dokupione samoloty (jak np Airbusy z Wilcopub), gdzie jest
porządnie zrobiony komputer pokładowy wyraźnie gorzej chodzą od
domyślnych. Może rzeczywiście sprawdzę FS 2004, zwłaszcza, że te dodatki
tam też działają z tego co piszesz powinny pomykać szybciej. A teraz
FS2004 pewnie można dostać za grosze to nie zaszkodzi sprawdzić. Z
resztą można chyba mieć oba zainstalowane.