Re: Laserjet 1300 vs Phaser 3250

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 17:34:01 MET DST

Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g4o2mg$st8$1@inews.gazeta.pl...

> LaserJet 1300 ma juz 45000 przebiegu i ma juz kilka ladnych latek.

45 tys to nie jest wiele w drukarce z miesięczną normą 10 tysięcy

> Moge ja praktycznie za darmo wymienic na nowego Phasera 3250 z gwarancja.

Jeżeli za darmo, to zmienia trochę punkt widzenia.

> Patrzac na cene tonera to phaser wychodzi taniej. Nie wiem tylko czy beben
> nie jest osobno.

W obu drukarkach bęben jest razem z tonerem. I rzeczywiście w Xeroksie
(Samsungu) jest minimalnie taniej, jeśli używać dużych pojemników na 5000
stron. ale z zamiennikami może być odwrotnie. Te 5k stron mnie uspokaja, bo
zwykle zmniejszenie wymiarów odbywa sie kosztem wielkości pojemnika na
toner. W tym aspekcie w poprzedniej odpowiedzi przesadziłem

> Do tego 28 ston na minute zamiast 19 w HP.

Jeśli nie drukujesz wielostronicowych dokumentów jednym ciurkiem to nie ma
specjalnego znaczenia.
BTW, wiesz że ten model xeroksa powstaje w fabrykach samsunga? U
Koreańczyków nazywa się ML-28xx. Może to samo dostaniesz "prawie za darmo" z
pierwszej ręki?