Re: jaka maksywalnie pamięć RAM do Amilo Pro v2010?

Autor: lelek <lelek_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 17:09:54 MET DST

Użytkownik "Przemek Malak" <pma110@wp.pl> napisał w wiadomości > Stawiam na
pierwszą odpowiedź. Ja miałem 256 + 1GB. Działało.

Brawo! Wczoraj uzyskałem potwierdzenie tej opinii z helpdesku F-S.
Mam teraz pytanie: czy kości pamięci do notebooków są identyczne z tymi z
desktopów? Przepraszam za lemerskie pytanie ale zupełnie się na tym nie
znam.
Proszę też o ewentualne wskazanie producentów i konkretnych modeli godnych
polecenia do tego typu sprzętu.

Pozdrawiam serdecznie,

lelek