Re: starzenie się notbooków

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 07:54:47 MET DST

Sanctum Officium pisze:

> Otwierałem i widziłem. To wszystko jest jeden standard ATX obecnie w
> wersji 2.2.

Ta no to poszukaj w google. Pamieci nei chodza w mojej plycie. Plyta sie
wiesza, jakies problemy z karta grafiki na mojej plycie ....

> Ano widziałem, ale starszego IBM bez wiatraka. Wiatrak w zasilaczu był
> tak umieszczony, że zasysał gorące powietrze z radiatora procka. A na
> radiatorze był taki plastik, kierujacy powietrze, gdzie trzeba.

No i co nie fajne rozwiazanie no ale tego w squadakach i obudowach za
100zł nie uswiadczysz

> Każdy komputer to składak. Robi Dell własne procesory, twarde dyski?

Squadak to mam na mysli ze pan czesio w gieldy bierze plyte procek i
sqada w garazu. To jednak zupelnie co innego niz Dell, HP , IBM.

Samochody to tez squadaki w koncu opon tez taki GM czy Fiat nie robi.

> Troche dłużej i dokładniej testowane składaki. A czesem niekonieczenie
> dłużej i dokładniej ;-)

Jasne.... masz na mysli zapewne te z gieldy dzis zamawiasz jutro
odbierasz i chlopaki koncza sqadac je na kolanie w samochodzie

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/