Re: starzenie się notbooków

Autor: Sanctum Officium <wytnij.to_at_wytnij.to.>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 18:12:07 MET DST

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <gdzies@w.pl> napisał w wiadomości
news:g2npb8$lh4$1@news.onet.pl...

> Ta no to poszukaj w google. Pamieci nei chodza w mojej plycie. Plyta sie
> wiesza, jakies problemy z karta grafiki na mojej plycie ....

Co to za płyta?

Dziś wyboru nie ma zbyt dużego. Asus, Gigabyte, ewentualnie jeszcze Intel.
Wszystko bardzo dobre (nowszych płyt Intela nie znam, strasznie drogie;
starsze były OK) .Poza tym nie ma praktycznie nic. Rynek się oczyścił ze
śmieci jak ECS.

> No i co nie fajne rozwiazanie no ale tego w squadakach i obudowach za
> 100zł nie uswiadczysz

Są obudowy za 300 zł. Całkiem fajne :-) W składaku masz wybór, bierzesz
obudowę, jaką chcesz. W laptopie nie masz wyboru.

> Squadak to mam na mysli ze pan czesio w gieldy bierze plyte procek i sqada
> w garazu.

Z jakiej giełdy? 99% ludzi kupuje komputer w sklepie lub wysyłkowo.

> To jednak zupelnie co innego niz Dell, HP , IBM.

Bo ja wiem? Cześci w sumie te same. Różnice to głównie obudowa i niektóre
drobne rozwiązania.

> Samochody to tez squadaki w koncu opon tez taki GM czy Fiat nie robi.

Nie ma żadnego jednego standardu samochodu, jak standard komputera ATX. Taki
standard jest w rowerach. Mnie bardzo podoba się produkt oparty na zasadzie
wspólnego standardu jak pecet czy rower. Składasz z dowolnie wybranych
części, co chesz.

> Jasne.... masz na mysli zapewne te z gieldy dzis zamawiasz jutro odbierasz
> i chlopaki koncza sqadac je na kolanie w samochodzie

A co to za problem złożyc komputer? Ja zawsze kupuję w jednym sklepie. Albo
same cześci i składam sam, albo oni składają, przy odbiorze oglądam, co jest
w środku, czy nie jest głośny i wtedy dopiero odbieram.

MK