Re: starzenie się notbooków

Autor: Sanctum Officium <wytnij.to_at_wytnij.to.>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 19:10:14 MET DST

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <gdzies@w.pl> napisał w wiadomości
news:g2l30c$ik5$1@news.onet.pl...

> W nootbooku przeciez tez mozna. Deesktopy ciche to moze i sa ale to sa
> firmowe sprzety za cene laptopa a nie squadak pana czesia.

Nie, to tylko kwestia wentylatorów. Dajesz ciche i masz cichy komp. A
firmowe komputery, jak IBM, HP, Dell, już o dawna są niewiele droższe niż te
ze sklepu komputerowego.

> No i ten GF
> ma na sobie mnostwo wiatrakow i tez sie kreca choc piszesz w 2D w Wordzie

> Pytanie czy z obecnej oferty nie znajdziesz nic co spelnia twoje
> wymagania. Ta iluzorycznosc "dopasowania" to takie tam gadanie.

Nie, to fakt. Mam w komputerze, co chcę.

> Na dodatek taki squadak od pana czesia jest jednak nieporonywalnie gorsza
> konstrukcja, od firmowego desktopa (otworz i zobacz)

Otwierałem i widziłem. To wszystko jest jeden standard ATX obecnie w wersji
2.2.

> jak fajnie wyglada taki malenki desktopik sprzed 4 lat jak Dell SX280
> ktory ma 2,8GHz Northwooda BEZ WIATRAKA na procesorze.

Ano widziałem, ale starszego IBM bez wiatraka. Wiatrak w zasilaczu był tak
umieszczony, że zasysał gorące powietrze z radiatora procka. A na radiatorze
był taki plastik, kierujacy powietrze, gdzie trzeba.

> Do wad desktopa zaliczyłbym jego "squadakowatosc" a przez to potencjalne
> mnostwo problemów.

Każdy komputer to składak. Robi Dell własne procesory, twarde dyski?

> Z drugiej strony firmowe desktopy to juz wystandaryzowane produkty

Troche dłużej i dokładniej testowane składaki. A czesem niekonieczenie
dłużej i dokładniej ;-)

MK