Re: starzenie się notbooków

Autor: Sanctum Officium <wytnij.to_at_wytnij.to.>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 22:55:13 MET DST

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1ul11660mzrlm$.dlg@kapselek.net...

> Jeśli nie zamierzają używać komputera do internetu, filmów i pisania w
> Wordzie to dlaczego nie?
> Ceny nie są już tak zaporowe jak niegdyś,

Laptopy dalej sporo kosztują. Tanie są tandetne namiastki laptopów, a takie
ludzie właśnie najczęściej kupują. Laptopy zaczynają się tak gdzieś od 4 - 5
tys. zł.

> w przeciwieństwie do cen
> mieszkań. Moje "desktopowe" stanowisko pracy to spore biurko z metrami
> walających się po podłodze kabli - zajmuje sporo miejsca i do tego potrafi
> zrobić trochę hałasu.

Tanie laptopy też hałasują. A do desktopa starczy dać porządny wiatrak na
proca, dobry zasilacz i masz cicho.

> Z laptopem mogę się rozłożyć na każdym stoliku albo w
> ogóle walnąć się na łóżko. Stąd nie dziwię się, że są ludzie którzy ceniąc
> sobie wygodę korzystania z małego urządzenia wybierają laptop do celów
> domowych.

I laptop stoi cały czas w tym samym miejscu.

MK