Re: smart w samsungach, parametr o ID 184

Autor: tg <123_at_abc.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 22:44:21 MET DST

Latet w news:g2780i$r97$1@inews.gazeta.pl napisal:
> Właśnie sprawidziłem - u mnie we wszystkich nowych
> Samsungach dokładnie ten i tylko ten parametr jest przez HDTune
> podświetlany na żółto, ale obok stoi "OK". Tak było od nowości,
> na każdym dysku, więc myślę, że można to olać, jesli wszystko
> inne jest OK.

ta, tylko ze u mnie jest na ichnim minimum czyli 25, a ze ma
flage krtytczny to komp nie przechodzi postu bez nacisniecia
f1... smarta wylaczac nie mam zamiaru...

a zdychaja mi f1, na 6 sztuk (wszystkie 1 tb) problemy z tym
smartem mam w dwoch, dwa kolejne chodza na wszystkich kompach
tylko nie na tych z plytami abita (ip35-e i ip35 pro) gdzie z
kolei pozostale 4 dzialaja ok...

za to dwa dzialaja wszedzie i zadnych z nimi problemow, ale
cos slaba to pociecha...

dodam ze oczywiscie z tasiemkami i zasilaczami juz sie bawilem
tak ze albo abity na p35 sa wybredne albo mam jakiegos strasznego
pecha co do tych dyskow (co i tak nie zmienia faktu ze 2 z 6
na starcie - po kilkadziesiad h pracy - maja cuda w smarcie, o
ktorych dodatkowo nic nie moge znalezc...)

mialy byc caviary tylko byly niestety o 55 euro drozsze na
sztuce, co przy cenach e 125-177 juz ma pewne znaczenie,
zwlaszcza ze chodzilo tylko o przechowywanie wideo przez
pewien czas...

jutro odsylam, zobaczymy jak bedzie wygladalo z tymi ktore
dostane...