Re: starzenie się notbooków

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 20:55:20 MET DST

Thu, 5 Jun 2008 19:51:06 +0200, Sanctum Officium napisał(a):

> Ludzie kupują do domu laptopy jako "desktop ryplejsment". Tego nie rozumiem.
> Płacić 3000 zł za laptopa, który jest klasy desktopa za 1200 - 1500 zł (z
> monitorem)?

Jeśli nie zamierzają używać komputera do internetu, filmów i pisania w
Wordzie to dlaczego nie?
Ceny nie są już tak zaporowe jak niegdyś, w przeciwieństwie do cen
mieszkań. Moje "desktopowe" stanowisko pracy to spore biurko z metrami
walających się po podłodze kabli - zajmuje sporo miejsca i do tego potrafi
zrobić trochę hałasu. Z laptopem mogę się rozłożyć na każdym stoliku albo w
ogóle walnąć się na łóżko. Stąd nie dziwię się, że są ludzie którzy ceniąc
sobie wygodę korzystania z małego urządzenia wybierają laptop do celów
domowych.

--
Kapsel
  http://kapselek.net