Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 13:07:30 MET DST

Dnia 2008-06-04 07:27, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

> Kup sobie 900 i nei marudz. Na bateriach odtwarza divixa 3h.

70x kosztuje od 1000zł, 900 widziałem w cenie od 1800 do 2000zł.
Za 2kzł to znajdę sobie coś z procesorem 2 jądrowym.
:-)

> Bo to specyficzny sprzet i jest dla SWIADOMYCH uzytkownikow ktorzy MIELI
> JUZ DOSC LAPTOPOW po 3-4kg i 17 cali

Zgadza się.

> No ja wlasnie wydalem na eeePC (na allegro cale 650zl wlasnie od
> niezadowolonego uzytkownika bo .... myslal ze to bedzie odpowiednik 16
> calowego laptopa).

Bo za takie pieniądze to można go sobie kupić jako trzeci
komputer.
Ktoś kto zakładał że EEE zastąpi mu komputer stacjonarny robił
spory błąd, ktoś kto zakładał że EEE zastąpi mu laptopa który
z ledwością zastępował komputer stacjonarny też robił błąd.

Pozdrawiam