Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 07:27:00 MET DST

RadoslawF pisze:

> EEE teoretycznie miał być małym ideałem do pracy w terenie,
> niestety nie wyszło, czas pracy na bateriach ma śmieszny,
> rozdzielczość ekranu ma za małą, wizualnie ten ekran w modelach
> 70x nadaje mu wygląd zabawki dla dzieci udającej laptopa.

Kup sobie 900 i nei marudz. Na bateriach odtwarza divixa 3h.

> Funkcjonalnie jest to tylko gadżet a opinię tą zdają się potwierdzać
> aukcje na allegro z używanymi EEE. Nie sprawdziły się u niektórych.

Bo to specyficzny sprzet i jest dla SWIADOMYCH uzytkownikow ktorzy MIELI
JUZ DOSC LAPTOPOW po 3-4kg i 17 cali

> :-)
> W większości przypadków lepiej ten tysiąc wydać na taką okazyjną
> promocję niż na EEE.

No ja wlasnie wydalem na eeePC (na allegro cale 650zl wlasnie od
niezadowolonego uzytkownika bo .... myslal ze to bedzie odpowiednik 16
calowego laptopa).

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/