Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: Kuba D <sinner_at_toya.net.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 12:19:33 MET DST

[ciach samego siebie]

Jeszcze dodam, że karta sieciowa to też Realtek, i że ten mój model ma
ciekawy feature - silent mode włączane przyciskiem na obudowie - obniża
taktowanie o 200MHz, dzięki czemu temperatura procesora spada i
wentylator w ogóle się nie włącza przy 'biurowej' pracy.

A jedyne co mi czasem przeszkadza to mocne grzanie w łapy. ;)

Jakby ktoś chciał poguglać, to strzelam że model z biedronki to Q550S,
ale pewien nie jestem.

Pozdrawiam raz jeszcze