Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 07:24:40 MET DST

RadoslawF pisze:

> Jest konkurencyjne do EEE, ma dysk twardy, większy i z większą
> rozdzielczością ekran, szybszy procesor i pewnie większe możliwości
> rozbudowy. Nie nadaje się tylko na modny gadżet. :-)

Wybacz mam eeePC i nie dam go skrzywdzic. Jego zaleta jest WYDAJNOSC,
SSD i waga. Rzuc swojego laptopa ze stolika wlaczonego :) Wiesz ze ten
eeePC dzieki SSD wstaje szybciej niz moj dwucorowy HPek a dokumenty w
wordzie czy divixy otwiera rownie sprawnie to po czorta mam placic 3
tysiece i dzwigac 3kg zlom jak moge wrzucic eeePC czytaj "ksiazke" do
plecaka i nawet nei odczuc ze mam go.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/