Re: Bad sektory a gwarancja

Autor: Latet <latet_at_spam.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 21:19:03 MET DST

> Hm. W takim razie może warto byłoby wykonać pełen test przy pomocy
> programu diagnostycznego producenta? Taki, żeby porządnie przetestował
> mechanikę. Polecam też programik HDDScan
> http://hddguru.com/content/en/software/2006.01.22-HDDScan/, działa spod
> Windows i potrafi zainicjować pełen test SMART offline.

Dzięki, bardzo fajny i wygodny! Robi pod Windows to co MHDD pod dosem.
Ale i tu i tam nie wiem jak interpretować te przedziały czasowe (zakładka
"MAP").
Mam pojedyncze zielone - czy to już patologia?

Co robi test smart offline? trwa potwornie długo - czym się różni od
zwykłego skanowania (MAP)?

Dzięki,

latet